De monteur van de firma XXXXX informeerde bij een reparatie tussen neus en lippen door of er een extra verzekering voor kostbaarheden was afgesloten.
Nu waren wij verbaasd over de vraag en de monteur gaf zelf aan zich ook niet gemakkelijk te voelen bij het stellen van de vraag. Maar het moest van hogerhand zei hij.
Bij de XXXXX is een klacht ingediend over deze gang van zaken en als reactie wordt nu het servicecontract etc. eenzijdig door hen verbroken. Men was boos over het gebrek aan vertrouwen in de XXXXX.
We hebben aangegeven dat ze wel het advies aan hun klanten kunnen geven bij de verzekeraar na te vragen of een bepaalde installatie voldoet, maar zeker niet een vraag naar kostbaarheden in huis. Daar hebben ze volgens ons niets mee te maken als beveiligingsfirma.
Als een monteur zelf ook een lijstje bijhoudt + uit z'n doppen kijkt weet hij binnen de kortste keren waar wat te halen valt + hoe binnen te komen.
Nu blijft de vraag of ze zo'n vraag wel mogen stellen.
Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?