Hoe kunnen mensen me weer horen aan de andere kant van de lijn?

Ik heb een iphone 4s en als ik iemand bel kan de persoon mij niet horen maar ik de persoon wel weet er iemand een trukje hie je dat kan maken

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Staat je microfoon uit .?
capthavoc
9 jaar geleden
microfoon stuk?
is je phone vochtig ?
heb je er een tijde een koptelefoon met microfoon in gehad ?
in of de standaard plug of in de laad plug ?
als het heel vochtig is, zoals nu, wil de omschakeling van oortelefoontje naar speaker en en wellicht ook microfoon wel eens weigeren.
het gaat meestal als je hem even op een warme plek legt wel over probeer anders eens de dicteer app om te kijken of je hem aan de praat kan krijgen ?
even iets inspreken en dan kijken of hij dat heeft opgenomen ? gek genoeg ook het schoonmaken met een luchtspray van de laad aansluiting wil dit euvel ook wel eens oplossen
wellicht helpen deze tips ? action heeft goedkope air spuitbussen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk uit met lucht spuitbussen...de druk kan ook schade aanbrengen bij kleine onderdelen..of slecht gefabriceerde hechtingen van bijv. Draadjes of stekertjes cq. klein mechanische delen..zoals klepjes en veertjes of veercontacten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke danku iedereen voor jullie hulp
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb geprobeerd met de dictafoon en ik kan me zelf (hoe luid ook) heel stil op de achtergrond alleen maar horen

Antwoorden (1)

Als echt niemand je kan horen is waarsch. je microfoon kapot.
Probeer een geluidsopname (voicerecorder) te maken, als je op de opname ook niks hoort is dit het geval.
Als het alleen bij sommige contacten is , is er een providerprobleem .
Tot slot kan het nog zijn dat er een conflict is tussen verschillende apps die je hebt geinstalleerd. Probeer app voor app uit te zetten om de boosdoener te vinden.
Of doe een hardreset (www.apple.....voor instructies) en kijk of u daarna wel hoorbaar bent.
Maak wel n backup van uw muziek en fotos etc...anders bent u die kwijt en moet u weer vragen of en hoe u die kunt terug vinden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankje dit heeft echt geholpen