Waar kan je het aller aller goedkoopste een goed iPod hoesje kopen. ? Online of winkel

Graag niet doorzichtig

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (9)

Online op marktplaats.nl

Toegevoegd na 1 minuut:
Nieuw & gebruikt, het is goedkoper doordat de verkoper geen huurkosten heeft (wat wel het geval is bij winkelverkoop)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Media Markt. Goede kwaliteit, redelijke prijs. (15,- dacht ik)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
15 euro!! Sick...
Kijk op dealextreme.com, daar het je een gigantische collectie voor weinig geld en gratis verzendkosten. Het komt allemaal uit China dus de verzendtijd is ongeveer 2 weken. Je krijgt echt waar voor je geld.
Ik zelf heb dit een aantal keer gedaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
marktplaats maar daar weet je niet of het een goed hoesje is
blokker hoesjes voor €1,- wel wat mindere kwaliteit
mediamark voor goede kwaliteit maar kost wel wat duurder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de Albert Cuyp markt in Amsterdam. Iets van €3 per hoesje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blokker, 1 euro, geen grap, heb hem al super lang en zit een antisliplaag op!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
€1bij de Blokker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op Bol.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je oma/ buurvrouw er eentje laten breien of haken. Nul euro en uniek.