Dit is model afhankelijk en niet vanzelfsprekend. Je zult dus even in de specs moeten kijken of dit kan of niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verbinding met pc USB 2.0, WLAN (WiFi)
Staat er. Betekent dit dat het printen ook via USB kan of dat hij alleen verbonden kan zijn via USB?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In dat geval kan hij zowel draadloos in een netwerk opgenomen worden als direct op een PC aangesloten worden middels een usb kabel. Waarschijnlijk kan hij dus niet bedraad in het netwerk worden opgenomen.
Om welk model gaat het?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dus (even heel stom gezegd) kan ik een usb kabel bijvoorbeeld in mijn laptop doen en in de printer, en dat hij dan zónder wifi kan printen? (internet valt bij mij namelijk vaak uit, en dan wil ik toch kunnen printen via bijv. word ofzo) het gaat om de canon pixma mg3250
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad, dat kan. Wel even de drivers installeren op je laptop
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hartelijk dank voor de hulp. En drivers installeren, is dat snel gebeurd of is dat gewoon installeren van de printer.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als dat installeren gebeurde toen je de printer aansloot, is dat ongetwijfeld gebeurd
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heel erg bedankt!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ook al zou je internet wegvallen, dan nog blijft printen via Wifi mogelijk. Ik denk eerder dat je wifi wegvalt en niet je internet. Dit zou je op kunnen lossen, door te kijken, welke wifi-kanalen in je huis/omgeving (de buren) in gebruik zijn en je router vast op een (relatief) vrij kanaal in te stellen. Veelal is lost dit het probleem van een wegvallende wifi-verbinding op.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor de uitgebreide uitleg!

Andere antwoorden (1)

simpel: Als er een USB poort achter in de printer zit wel ja!