Kan je je koptelefoon laten maken?(als het geluid fokt op doet)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (3)

Ik heb geen idee hoe "Fokt op" klinkt, maar koptelefoons kunnen helaas i.h.a. niet gerepareerd worden. Alleen van dure modellen van bv Sennheiser is er nog wel eens een nieuw onderdeel verkrijgbaar, maar meestal komt het dan bijna net zo duur uit als een nieuwe koptelefoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De "wegwerpconsumptiemaatschappij" is op massaproductie- en consumptie gericht. Dat betekent dat zulke, goedkope producten, onherstelbaar zijn (omdat ze gewoon onherstelbaar ontwikkeld werden).

Wel is het eventueel mogelijk, als de winkel waar je de koptelefoon kocht een garantie biedt, dat je een gratis nieuwe krijgt. Maar, bij de meeste koptelefoons is dit zeker niet het geval.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het zal vast wel kunnen bij een specialist, maar even lullig, voor 1 uur loon heb je waarschijnlijk al een nieuwe koptelefoon.

aan je simpele beschrijving lijkt het me trouwens dat je OF een fikse kabelbreuk hebt, maar waarschijnlijk gewoon de luidspreker in de koptelefoon hebt opgeblazen (wat dus weer niet te repareren is, wel te vervangen maar dan zit je weer met dat loon)