Hoe update je jouw android naar android 4.4 ?

Ik heb een huawei ascend y300 met android 4.1 en wil heel graag de android 4.4 op mijn telefoon ! Wie wil mij helpen ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wel handig om eerst even uit te zoeken of je telefoon dit aan kan qua geheugen. Ik had een 2 jaar geleden een Samsung Gio, deze was stuk en werd door Samsung gemaakt, ongevraagd hebben ze toen ook ge-update naar een hogere Android versie, met als gevolg dat er geen app meer op kon, kreeg steeds de melding dat het geheugen vol was.

Antwoorden (1)

Hier in deze YouTube video vind je instructies hoe moet je upgraden.

Toegevoegd na 4 minuten:
Hier vind je ook alle instructies hoe kan je heel makkelijk dit doen.