wie weet waar ik mijn 700 foto's kan laten afdrukken? uploaden lijkt me erg lang duren of valt dat mee?

Ik heb ruim 700 foto's op een dvd staan om ze af te laten drukken ergens.
Ik wil ze zelf in een album inplakken, omdat ik dan er van alles bij kan plakken.
De foto bestanden erg groot, wel jpg. Ik heb nooit eerder foto's laten afdrukken, maar ik schat zo in dat het uploaden van de foto's erg veel tijd gaat kosten.
wie weet waar ik mijn foto's van een dvd kan laten afdrukken. Of mij kan vertellen of het veel tijd kost om ze toch maar te uploaden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's
1.5K

Antwoorden (8)

http://photoservice.fujicolor.eu/20645482/priStart.do
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij veel fotozaken of drogisterijen of supermarkten kun je je foto's op dvd aanleveren om af te laten drukken. Informeer eens bij bijvoorbeeld Kruidvat, Hema, DA of de Albert Heijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan je ze niet bij het Kruidvat of bij de Hema laten afdrukken, vanaf je dvd. Ik denk dat dat wel mogelijk is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de prijzen van fotopapier en fotoprinters van nu bekijkt, dan denk ik dat dit bij 700 foto's gemakkelijk uit kan om dit spul te kopen en zelf af te drukken.

Laatst zag ik bij de Kijkshop een Canon printer van een goed type voor 50 euro staan. De Aldi heeft vaak fotopapier wat best wel goed is en weinig kost.

Kijk eens wat inkt kost en het papier. Vergelijk het dan met wat je moet betalen als je het laat doen. Ik denk dat het wel uit kan, zeker als je groter wil dan het standaard formaat van 10X15cm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou als ik jou was aan een fotoboek (o.a. bij Kruidvat, HEMA) denken. Omdat je al die 700 foto's naar keuze groot of klein in zo'n boek kwijt kunt en je er ook tekst of andere plaatjes bij kunt plaatsen, denk ik dat je goedkoper - en makkelijker - uit bent met een fotoboek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de bovenstaande antwoorden schijn je de DVD te kunnen inleveren.
Als dit niet gaat, kan je ook de foto's in stappen uploaden. Met een programma van de fotosite kan dit vrijwel automatisch, waarschijnlijk een nachtje laten draaien.
Je kan natuurlijk digitaal al de foto's bij elkaar zoeken. Dan laat je de 1e 100 afdrukken. Daar ben jij wel even zoet mee om in te plakken.
Dus elke week 100, of eens per maand. Net welk tempo met inplakken jij hebt.

Dus nogmaals, digitaal zoek je al die foto's al uit, op volgorde van inplakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zet ze op geheugenstick en breng ze dan naar fotozaak dan ben je ook binnen 1 dag klaar Die maken een prijs bij grote aantallen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
picasa heeft ook meerder foto service in gebouwd
dus wellicht een tip ?
handig is wel dat je een gmail account hebt