de accu van mijn note 3 gaat razend snel leeg en start moeilijk op. hoe kan dat?

Hallo.
Ik heb een samsung galaxy note 3 en mijn accu gaat binnen 5 uur van 100 tot 0% zonder dat ik er veel op zit. Ik kan mijn telefoon ook niet meer opstarten als ik de accu eruit heb gehaald. Dan moet ik eerst de lader weer aansluiten voordat ie weer werkt.
Heeft iemand hier verstand van?
Mvg. Dennis

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Castle
9 jaar geleden
http://www.samsung-batterij.nl/samsung-galaxy-note-3-n9005/samsung-galaxy-note-3-batterij-n9005-p-586.html?gclid=CPrH07OV_8ECFQjHtAodIFoARw

Antwoorden (2)

Helaas je accu is gewoon op, je zal een nieuwe moeten aanschaffen. alle accu's hebben maar een maximum aantal keer dat je ze kan opladen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat Monaliza schrijft is correct maar wat soms iets helpt is altijd alles zoveel mogelijk afsluiten. Alles wat open staat werkt en gebruikt energie.

Groet