Weet iemand of je het besturingsprogramma van een tablet kan veranderen in Windows?

Weet iemand of je het besturingsprogramma van een tablet met Android, kan veranderen in Windows? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, dat kan niet. De tablets zijn geconfigureerd en er zijn geen voorzieningen in getroffen om van besturingssysteem te veranderen.

Er is 1 tablet die zowel windows heeft als android. Ik weet niet meer precies welke.

Maar ik heb juist nu een tablet, zodat je niet meer met windows hoeft te werken. Het is veel sneller is direct klaar voor gebruik. Dus niet meer wacht op opstarten e.d.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat kan niet, Windows is niet geschikt voor tablets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onjuist http://www.zdnet.com/blog/computers/acer-iconia-tab-w500-tablet-pc-running-windows-7-available-starting-at-54999/5565