Hoe zet je stroom op Marklin ho rails?

Voordat ik van plan ben een Marklin trein te kopen, wil ik eerst graag weten hoe je stroom op het rails zet. En ik heb ook iets gehoord van dat je een app van Marklin kan downloaden uit de app store. En dat je via die app de trein kan besturen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Bij een startersset zit een transformator en een stukje rails met snoertjes eraan.
Snoertje in de transformator steken, stekker van de transformator in het stopcontact stekken en spelen maar.

(Ik heb jaren een Märklin treintje gehad)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
Zit als het goed is in de starterset, die draaiknop
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vroeger zat die draaiknop bovenop de transformator