kan je op de ipad air ook werkstukken typen?

kan je op de ipad air ook werkstukken/verslagen typen? en zit er ook een usb aansluiting in?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Kan wel, op het schermtoetsenbord maar is niet ideaal. Beter kan je er een extern toetsenbordje aankoppelen maar wel d.m.v. BLUETOOTH:

http://www.apple.com/ipad-air/specs/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Alles is te doen, maar het is niet aan te raden om daar volledig op te vertrouwen
vraag me af welk app je daar voor wilt gebruiken ?
pages ???
Er is geen usb maar alles gaat via de itunes icloud of anderzins
drobbox o.i.d

Het is meer frusterend dan handig lijkt mij
tenzij je er een toetsenbord bij koopt ?
ik heb er geen ervaring mee maar kan een oplossing zijn ?
maar zelf dan vermoed ik dat een ipad meer geschikt is om kleine wijzingen door te voeren in een reeds bestaand document
maar niet om hele documenten met alles er op en er aan te maken.
capthavoc