Kun je ps3 controllers laten repareren?

Haaai, mijn controller van mijn ps3 begint een beetje te kloten hij heeft zegmaar een eigen wil, soms doettie het wel maar mijn vaag is kun je ps3 controllers repareren zo ja? Waar?
Groeten ZjopperdeSjop

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
fremar
9 jaar geleden
Hier eens proberen?:
http://www.gsmdokter.nl/
Castle
9 jaar geleden
Als hij een beetje zijn eigen wil begint te vertonen dan kun je dat eventueel zelf repareren. Op youtube zijn hier vele linkjes voor.
Bijvoorbeeld:
https://www.youtube.com/watch?v=7cnXHaHw1qA

Antwoorden (2)

Ik weet dat het via MediaMarkt mogelijk is om elektronica te laten repareren, ik neem aan dat dit dan wel bij hun gekocht moet zijn. De kosten hiervan zullen best aardig kunnen oplopen denk ik. Misschien een goedkope elektronica zaak binnenlopen om te informeren?

Je zou ook een neppe controller kunnen aanschaffen. Toen de controller van mijn vriend kapot ging, zag hij het echt niet zitten om voor 60 euro of meer een nieuwe te kopen. Hij heeft toen voor ongeveer 30 euro een neppe gekocht en volgens hem is die bijna net zo goed als de originele. Hij doet het in ieder geval nog steeds erg goed!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een vriend van mij heeft zijn controller terug naar sony gestuurd en daar hebben ze hem laten maken, ik heb hem zelf uit elkaar gehaald en toen bleek er iets afgebroken te zijn wat tussen een paar toetsen zat.
Ik zou hem altijd eerst zelf nakijken en openschroeven en daarna pas opsturen naar sony of een ander iemand die hem kan maken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hartelijk bedankt,ik zal kijken of mijn controller echt kapot is, zo ja stuur ikkem op naar sony
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Doe voorzichtig. Die ene keer dat ik een PS3-controller opende, kreeg ik hem niet meer in elkaar gezet (en ik ben echt geen beginner qua knutselen en repareren). Maar de knopjes zitten er zo lastig ingepriegeld dat het monteren een grote uitdaging is.