Kun je ps3 controllers laten repareren?

Haaai, mijn controller van mijn ps3 begint een beetje te kloten hij heeft zegmaar een eigen wil, soms doettie het wel maar mijn vaag is kun je ps3 controllers repareren zo ja? Waar?
Groeten ZjopperdeSjop

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik weet dat het via MediaMarkt mogelijk is om elektronica te laten repareren, ik neem aan dat dit dan wel bij hun gekocht moet zijn. De kosten hiervan zullen best aardig kunnen oplopen denk ik. Misschien een goedkope elektronica zaak binnenlopen om te informeren? Je zou ook een neppe controller kunnen aanschaffen. Toen de controller van mijn vriend kapot ging, zag hij het echt niet zitten om voor 60 euro of meer een nieuwe te kopen. Hij heeft toen voor ongeveer 30 euro een neppe gekocht en volgens hem is die bijna net zo goed als de originele. Hij doet het in ieder geval nog steeds erg goed!

Een vriend van mij heeft zijn controller terug naar sony gestuurd en daar hebben ze hem laten maken, ik heb hem zelf uit elkaar gehaald en toen bleek er iets afgebroken te zijn wat tussen een paar toetsen zat. Ik zou hem altijd eerst zelf nakijken en openschroeven en daarna pas opsturen naar sony of een ander iemand die hem kan maken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100