is het mogelijk om thuis mijn mobiel aan te sluiten op de wifi modem en dan in te stellen dat ik overal en op straat wifi heb?

met wel die wifi modem die ik thuis heb

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Jouw wifi modem (als je geluk hebt) is beperkt tot ~150mtr op en rond het huis.
Dus met het verlaten van je straat ben je al wifi-loos.

Kortom het is niet in te stellen dat je over en op straat je wifi blijft houden....

Ziggo heeft een systeem dat alle abonnees een stukje internet snelheid delen op hun ziggo modem ter favure van andere toevallige ziggo klanten, als jij bij ziggo zit dan kun je ook voor het 'Quid pro quo' principe kiezen door te delen, en van andere hotspots verspreid door het hele land gebruik te maken....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee

Ik begrijp je gedachtengang wel
als je een phone aansluit op je pc (draadloos en wifi mogelijk) dan kan je een hotspot maken en overal bereikbaar toch ?
waarom kan het dan niet met je modem ?
maar je modem is geen pc en heeft die mogelijkheid niet

wat jij denk is

modem zend naar wifi, zend naar de wifi telefoon1 zend door naar de wifi van telefoon 2 , telefoon2 zend door naar wifi op laptop ?
lekker gratis internetten !

helaas het is altijd
Modem/wifi zendt naar telefoon1 en daar houd het op
die tussenschakel van telefoon 1 naar telefoon2..... op wifi is niet mogelijk

dat signaal is altijd via inbellen en dus op 3 g of 4 g of ander (Betaalde data) netwerk

wifi naar wifi tussen telefoons bestaat niet. ze kunnen niet op die manier communiceren
capthavoc