Ik wil graag een keukenmachine kopen voor mijn cupcakes en taarten. Is dan 600 watt genoeg hiervoor?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarom denk je een keukenmachine nodig te hebben?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoeveel cupcakes wil je bakken?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Veel hahaha

Antwoorden (2)

je cupcakes worden er niet beter door. een mixer om het beslag te maken (Hema, 200Watt, € 10,=) is ruim voldoende en veel makkelijker te bedienen dan een ingewikkelde, uitgebreide, dure keukenmachine! die na een week in de kast blijft staan....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nja het is meer ook om dingen op te kunnen kloppen enzo. Zoals ei wit enzo. Heb geen zin om half uur staan te mixen terwijl ik ondertussen dus wat anders kan doen..
Als je alleen licht beslagen maakt zoals voor cake. Zal je genoeg hebben aan 600 watt waarschijnlijk. Echter als je ook steviger beslag wilt maken (en gebruik wilt maken van de kneedhaak) voor bepaalde taartbodems of bijvoorbeeld brooddeeg dan is 1000+ wenselijk.