wat voor pc kan ik het best nemen? (zie bij uitleg)

ik wil een zo snel mogelijke pc met sowiezo:

windows 7 (64bits)
4gb ram geheugen
1tb
ati/nvidea
en de rest moet ook zo snel/goed mogelijk zijn.

voor een betere lijst met wat ik wil: http://www.vergelijk.nl/desktop/hp/cq5225/specs.rhtml

budget tot 550 euro.

het mag van elk merk zijn als het maar goed is

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

met 550 euro moet je een eind komen, een bepaald type perse aanwijzen vind ik lastig. ikzelf ben erg tevreden over mijn dell pc die in 3 jaar nog nooit kuren heeft gehad. maarja daarvoor had ik een merkloze budget PC die me ook 3 jaar nooit in de steek heeft gelaten.

een andere tip dan wel. zoek een model uit die je wilt hebben voordat je de winkel inloopt. de verkopers zullen van alles kunnen vertellen over het nut van een fingerprintreader, maar je moet uitgaan van wat je zelf wilde in eerste instantie en niemand je laten vertellen dat je andere dingen erbij nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je weet wat je wilt dus het is een kwestie van kiezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Let ook op de processor, dat moet minstens een DuoCore zijn, maar een QuadCore is beter!
En 8GB intern geheugen samen met die QuadCore gaat hij als de brandweer ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je de onderdelen kent kun je zo ook zelf samenstellen.
en bijv bij een winkel als salland in elkaar laten zetten.
heb je er ook meteen 3 jaar garantie bij.

Mijn voorkeur zijn vooral de Asus onderdelen.
iets duurder dan gemiddeld maar vaak ook stabieler en langere levensduur.

Nu zijn er natuurlijk nog veel meer merken die goed materiaal leveren. Maar ik spreek alleen mijn voorkeur uit.

Je kan ook nog een keuze nemen tussen AMD en Intel Processoren dit hangt af van hoe je de pc gaat gebruiken.
AMD is goedkoper maar meestal net niet zo snel als Intel.
dit verschilt natuurlijk ook weer per processor type.

die Q8300 die je aan gaf is een redelijke processor die volgens mij nog wel 2 a 3 jaar mee gaat qua snelheid

En eerder walgde ik van supermarkt pc's maar Medion heeft wel een goede service als er iets mis is met de pc en is bij de aldi niet al te duur verkrijgbaar.

Speel je geen games (internet games niet mee gerekend) Kun je al veel besparen op je videokaart.
aangezien een goedkope versie al volstaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die HP Compaq Presario CQ5225NL desktop pc lijkt me wel een hele goeie!
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat dacht ik ook, maar misschien was er een betere. ik denk ook wel dat diegene het gaat worden
peterjbruins
14 jaar geleden
zou ik doen!