Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een camper gekocht en er zit een sateliet tv op, er moet een scart kaart in, waar koop ik die? Ik heb geen behoefte aan extra kanalen,

ned 1 en 2 is voldoende

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
756

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ga naar een radio/tv zaak die satellietontvangers verkoopt met de tuner en zij weten wel welke kaart je daarvoor nodig hebt.
Als je in Nederland blijft kan je met een free to Air ontvanger gewoon zonder kaart Nederland 1 2 3 en de plaatselijke tv zender ontvangen.

Toegevoegd na 3 minuten:
En misschien kan die huidige ontvanger dit ook wel als je 'm laat scannen. Ik had hier een digitenne ontvanger die 1 2 3 ook zonder kaart ontving
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Smartcard voor satellietontvangst kun je bestellen bij Canal Digitaal, het koopste abonnement kost € 9,95 per maand.
Goedkoper is het om DVB-t te ontvangen, als jouw TV al een digitale tuner heeft dan kun je overal in Nederland Ned1,2 & 3 + 1 regionaal programma gratis (ongecodeerd) ontvangen.
Je hoeft dan ook de schotel niet te gebruiken, een sprietantenne is meestal voldoende.
Heeft de TV geen digitale ontvanger dan kun je op marktplaats een Digitennetuner kopen, zonder smartcard ontvang je de ongecodeerde zenders.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een scart kaart kun je verkrijgen bij een radio/tv winkel of bij een telecombedrijf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding