Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan ik geen itube op mijn ipod?

Ik heb een iphone 4s waarop ik mijn itube heel erg veel gebruik. Maar mijn 32gb geheugen zit nu helemaal vol, en ik wil ios8 downloaden maar daar heb ik geheugen voor nodig. Dus heb ik een ipod touch 4de generatie gekocht en daar wil ik al mijn muziek opzetten zodat het van mijn mobiel af kan. Alleen kan ik itube niet vinden in de appstore... Mijn zusje heeft ook een ipod touch (4de generatie) en heeft wel de goede itube. Weet iemand hoe dat komt?

Toegevoegd na 1 minuut:
Of kan ik misschien apps van mijn iphone naar mijn ipod overzetten? Of weet iemand misschien een goed alternatief?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
758

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Beter (en goedkoper) alternatief is je iPhone aansluiten met USB kabel op je pc en via iTunes iOS-8 op je telefoon zetten. Dan heb je die extra ruimte op je telefoon niet nodig , nieuwe iOS versie wordt op je pc gedownload en vervolgens via iTunes op je telefoon geïnstalleerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
het beste kan je in de safari van je ipod, itube op zoeken. dan kom je vanzelf naar een link die je naar de appstore leid, en daar kan je hem downloaden. ik heb daar ook wel eens last van
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding