Waarom loopt mijn app "draw something" vast?

Als ik het probeer op te starten loopt het vast en ook tijdens het spel. Ik wis telkens mijn geschiedenis en ik heb nog veel geheugen nog over (19,9 gb). En ik zou het jammer vinden om het te gaan verwijderen en opnieuw te downloaden omdat ik dan al mijn gegevens kwijt raak.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik raakte mijn gegevens niet kwijt hoor, toen ik het er opnieuw op zette. Als je jezelfde inlognaam en ww gebruikt hou je je punten en je gekochte dingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook hoeveel ronde's je hebt gespeeld?

Het beste antwoord

Draw Something is een enorm populair spel en het uitvallen ervan komt wel bij meer gebruikers voor. Dit kan komen omdat de server niet te bereiken is of omdat de telefoon misschien niet de laatste update draait.

Tips:
- Zorg dat je telefoon de laatste update heeft
- Als je via Facebook bent ingelogd hoef je niet bang te zijn dat je gegevens verloren gaan. Een account bij hun zelf heeft deze functie overigens ook
- Verwijder de App en Installeer deze opnieuw als er nog altijd problemen zijn na je telefoon update!