Hoe moet ik drivers installeren zonder internet?

Ik wil graag mijn computer naar fabrieksinstellingen zetten, alleen dan moet ik alle drivers opnieuw installeren. Alleen ik weet niet hoe dat moet! Want als ik hem naar fabrieksinstellingen zet heb ik ook geen internet meer...

Mijn laptop: ACER Aspire V5-571G-32364G32Makk

Pleas help mij!

Alvast bedankt,

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat je zegt is niet waar. Met terugzetten naar fabrieksinstellingen komen de benodigde drivers er ook weer op. Hij wordt weer net zo als je hem kocht.

Antwoorden (1)

Download alle benodigde drivers vantevoren, en zet ze op een USB stick.
Of download ze via een andere pc en zet ze dan over.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waar kan ik die drivers onder andere downloaden? En welke heb ik nodig?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
??
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op de website van acer kun je de drivers downloaden als het goed is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waar op de website? Ik kan het niet vinden
Ritsuka
9 jaar geleden
Even rustig NLbanaan, ik heb ook nog andere dingen te doen dan op deze site zitten. Als je niet goed weet hoe het zit met drivers en welke je nodig hebt, vraag ik mij af of het wel een goed idee is dat je zelf je laptop gaat resetten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De grap is juist dat je geen drivers nodig hebt als je reset.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb er al helemaal geen verstand van, dus ik zou zeggen, laat het iemand doen die er wel verstand van heeft en ga zelf niet lopen knoeien zoals @ritsuka ook al aangeeft. @MrTomaat, dat bewijst dan maar weer dat hij/zij het beter niet zelf kan doen.. Maar het is inmiddels 6 uur later, is het je al gelukt mocht je het zelf toch hebben gedaan?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is me zelf helemaal gelukt :) Ik had WEL drivers nodig! Anders heb ik geen WIFI!
Ritsuka
9 jaar geleden
Mooi zo :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Goed gedaan. Maar heb je nou gewoon een andere Windows geïnstalleerd of heb je echt een recovery/factoryreset gedaan? Het zou de eerste keer zijn dat ik hoor van een factory reset waarbij drivers achteraf nodig zijn.