Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kan je een goeie oplader kopen zonder dat je een stekker er aan hebt?

Een goeie oplader die je mee kan meenemen zoals in de trijn ,een oplader voor je telefoon .niet Online besttelen maar halen in de winkel maar waar ????

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
597

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nergens voor zover ik weet. Wat jij wil bestaat niet. Een lader heeft uiteindelijk altijd een stekker nodig.

Toegevoegd na 1 dag:
Wat ik zeg is niet geheel waar. Je zou een lader kunnen maken die op afstand (lees op elkaar leggen) laadt. Echter zal je dan ook een telefoon moeten hebben die die vorm van laden ondersteunt. Vergelijkbaar met een elektrische tandenborstellader.

Toegevoegd na 1 dag:
Wat ik zeg is niet geheel waar. Je zou een lader kunnen maken die op afstand (lees op elkaar leggen) laadt. Echter zal je dan ook een telefoon moeten hebben die die vorm van laden ondersteunt. Vergelijkbaar met een elektrische tandenborstellader.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Bestaan er nog geen laders met zonnecellen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jawel aldi heeft ze soms.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vast wel, maar hoe krijg je die stroom in je mobiel?
Dit bestaat wel degelijk. Zoiets heet een powerbank als ik denk wat je bedoeld.. moet je even zoeken op google ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit antwoord klopt eigenlijk niet, aangezien je dan nog steeds een stekker nodig hebt om het apparaat op te laden.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding