Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn de LED Zaklampen die aangeboden worden op Ebay ( 5000+ lumen ) wel echt Zo vel als ze beweren ?

Ik ben opzoek naar een LED Zaklamp met een brede straal maar ook REDELIJK ver ( 200/350 mtr ), het aanbod is groot.. maar zijn de GOEDKOPERE lampjes die aangeboden worden op Ebay wel Echt zoveel lumen en hoe is het gesteld met de kwaliteit ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Je plaatje is wat onscherp (op mijn telefoon), maar ik lees 7x Cree LEDs.

Deze LEDs kunnen tot 1000lm per stuk produceren bij een maximaal vermogen van 5W, maar dan krijgen ze wel flink op hun donder, wat de levensduur niet bepaald ten goede komt, en waarbij ze ook erg warm zullen worden, wat op zijn beurt ook niet best is voor de LEDs en de electronica.

Het kan dus wel, maar ik zou geen goede kwaliteit verwachten voor die prijs.

5000lm is trouwens HEEL ERG VEEL licht voor een zaklamp; groot licht op de auto is ongeveer 1000lm per lamp.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing