In welke winkel kan ik een sony reader prs-t2n kopen?

In welke winkel(s) in de stad kan ik deze e-reader kopen?

Alvast Bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij is de "N" editie alleen voorbehouden aan bol.com en AH.
Je kunt er voor kiezen om de normale PRS-T2 te kopen, deze is in principe dezelfde , alleen iets duurder (ongeveer 25 euro geloof ik)
Dit is omdat er wat extra mogelijkheden opzitten (woordenboeken en menutalen) Heb zelf de PRS-T2 en ben er zeer tevreden over.

Antwoorden (1)

Deze e-reader is in ieder geval te koop via bol.com link:

http://www.bol.com/nl/p/sony-reader-limited-edition-zwart/9200000012106695/?Referrer=ADVNLTWE00201600099

Maar de gewone SONY PRS-T2N is op veel meer webshops te koop.

http://tweakers.net/pricewatch/317093/sony-reader-prs-t2-%28zwart-6-en-quot%29.html

Veel van deze winkels hebben ook nog normale winkels in enkele steden zitten, waarbij je het product kan afhalen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je link naar tweakers gaat over de gewone PRS-T2 (dus zonder de N).