Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zit er een screenprotector op mijn nieuwe iPhone?

Hallo! Mijn vraag is of er standaard een screenprotector op de iPhone 4 zit. Ik twijfel heel erg want het lijkt bij de Home button alsof er wel eentje zit, maar als ik 'm er af probeer te halen via de zijkant lukt dat niet. Mvg

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee er zit niet standaard een screenprotector op de iphone 4.
wat je er probeert af te halen is waarschijnlijk gewoon het scherm ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar de Home Knop is niet het scherm ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oh nee :( ik heb m'n eerste kras binnen hoor, midden op mijn scherm. Heel erg bedankt iedereen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@hugopro volgens mij gaat het om het scherm en niet om de homebutton @op jammer voor je iphone, als het een klein krasje is kan je volgens mij tandpasta gebruiken ofzo. maar dat weet ik niet zeker :P

Andere antwoorden (3)

Nee dat zit er niet op
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, normaal niet. Als je dat knopje een 1 op staat zou dat een onderdeel sticker maar die plakkerige stickers zijn bij het bouwen al verwijderd, meestal. Als je een foto had kon ik ernaar kijken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je hem echt net uit de doos haalt dan zit er een plasticje op maar dat is niet echt een screenprotector
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding