Bestaan er (goedkope) draadloze in-ear oordopjes?

Mijn oordopjes blijven altijd ergens achter haken en gaan dan kapot, dus vraag ik me af of er ook draadloze in-ear oordopjes bestaan. Het liefst zo goedkoop mogelijk, niet dat het een hele grote investering is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lijkt me niet zo handig. Buiten het snoer, moet er een accu zijn die steeds moet worden opgeladen. Net zoals een bluetooth headset.

Het beste antwoord

Sony NWZ-W262 met ingebouwde mp4-speler van 2 GB.
€ 75,00
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Alleen al de vraag waar ze de batterij moeten laten geeft mij een aan zekerheid grenzend vermoeden dat deze niet bestaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Dat kan toch makkelijk met een platte knoopcel?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jij zegt het.... Ook het gewicht van die batterij in je oor lijkt mij niet echt prettig
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En gehoorapparaten dan? Werken die op zonne energie?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kijk, daar heb je een punt! Nu rest de vraag....bestaan ze :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar gehoorapparaten hoeven niet te communiceren met je mp3 speler.
Dus via bluetooth, wifi, anders draadloos?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gehoorapparaten op zonne-energie? :-)
"Wat is het donker he?" "WAT ZEG JE???" ;-)
Er bestaan goedkope in-ear plugs en er bestaan draadloze in-ear plugs, maar goedkope draadloze zijn er niet. Het is kiezen tussen beide opties.
jc54