mijn tablet doet het niet meer, wat moet ik doen???

ik heb een Yarvik GoTab Xerios Tab464 maar hij start niet meer op.
ik zie alleen maar yarvik staan en zelfs het flikkeren van dat woord doet het niet!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Terug naar de winkel.

Antwoorden (1)

Hoe reageert hij op stroom? Anders zou je een keer kunnen proberen hem te resetten. Anders zit er niets anders op om hem op te sturen naar de fabriek.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hij doet niks anders meer dan yarvik laten zien.
de reset heb ik al gedaan en ook een harde reset.
mijn oom heeft verstand van dat soort technic en toen iemand hem heeft laten vallen heeft hij hem weer in elkaar gezet dus de garantie is er ook al af.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom vraag je je oom dan niet? Ik zou hem eerst vragen voordat je naar de winkel gaat, daar weten ze niet dat hij gevallen is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Eerlijk duurt het langst !
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan zou ik een nieuwe kopen.