Hoe zet je een rookmelder uit? 2 knopjes, rood lampje, en groen?

HIj ging net af, gewoon alle 2 knopjes ingedrukt, en uit is ie, geeft af en toe piepje, maar hoe zet ik m in 1 keer uit?

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik bedoel, ik heb t rode knopje ingedrukt en de groene, en toen was hij uit, nadat hij uit was gaf hij 5 minuten elke 30 seconden nog een piepje, dus welk knopje zette m uit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
48.4K
ronron1212
13 jaar geleden
Haal de batterij er gewoon uit
fremar
13 jaar geleden
als de rookmelder piepjes blijft geven is dit doorgaans een teken dat de batterij aanvervanging toe is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die piepjes stoppen na een tijdje, dat om de brandmeldinstallatie in het hele huis te testen/controleren als ie met meerder verbonden is. Je hebt waarschijnlijk op een knopje gedrukt waar test opstaat. maar een rookmelder kun je niet uitzetten helaas.

Antwoorden (3)

ik heb het ook gehad, ik kreeg hem niet uit, bleef maar piepen.
de enige oplossing is de batterijen eruit halen en opnieuw erin zetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan hebben wij een rare rookmelder, haha, plus 1, voor de moeite;)
Uitzetten kan alleen door de batterij te verwijderen. De piepjes geven aan dat de batterij bijna leeg is. Vervang hem en het probleem is opgelost.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als dit bovenste allemaal niet werkt: