Deze cups zijn door Nespresso ontwikkeld en die hadden tot voor kort een eigen recht op die cups.
Dat recht is nu verjaard en nu mogen andere koffieleveranciers ze ook maken.
Dus nu maakt Douwe Egberts coffee cups die in de Nespresso machines passen.

Dit zag je destijds ook met de Senso koffiepads.

Overigens scheelt het maar een paar cent per cup en is de smaak naar mijn mening niet zo goed als de "echte"
Ik ben niet merkvast maar wel smaak vast.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De nespresso machine van nescafe!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in verschillende nespresso machines van dolce gusto
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij maakt reclame voor de "Douwe Egberts L'OR EspressO" koffie, en niet zozeer voor een bepaalde merk machine.

Je hebt ze voor voor Nespresso.