Hoe krijg ik de honden haren uit mijn wasmachine?

Ik heb een hond met zachte zwarte haren. Nu vind ik in de wasmachine veel honden terug, en ook in mijn schoon gewassen handdoeken. In de filter rechts onderin aan de voorkant zit bijna nooit wat. Ik heb een Zanussi zwf 3145.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.7K

Het beste antwoord

Stop bij je was een panty met daarin een tennisbal. Knoop de panty dicht zodat de tennisbal erin blijft zitten.
De haren blijven vastplakken aan de panty, en de tennisbal zorgt ervoor dat de panty blijft roteren in het wasmachine zodat deze zoveel mogelijk haren opvangt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zuig / klop de spullen die je wast eerst even goed uit alvorens ze in de wasmachine gaan .
Als er na het wassen toch nog haren in zitten even met een droge doek door de trommel gaan en het manchet ook even goed schoonmaken