Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe sluit ik een 2e router met maar 1 internetpoort aan?

beste helpers.
ik heb een paar dagen geleden de scientific atlanta epc2203 router gekregen. deze wil ik graag op me kamer zetten als 2e router. het probleem is nu, hoe sluit ik hem aan? op m'n kamer lopen meerdere kabels (ps3, pc enz..). deze kabels zijn verdeelt met een verdeelkastje. de scientific atlanta epc2203 heeft helaas maar 1 internet poort. hoe sluit ik dit aan? ik hem als verduidelijking een tekeningetje gemaakt. ook heb ik nog het probleem dat ik het wachtwoord niet. kan iemand me hiermee helpen? ik kom er echt niet uit

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De epc2203 is geen router, maar een kabelmodem. Die kun je niet gebruiken op de manier die jij noemt. Je hebt een wireless accesspoint nodig, die je aansluit op de switch (je verdeelkastje).
(Lees meer...)
bamibal
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
kan ik de epc2203 op een andere manier als router gebruiken?
bamibal
10 jaar geleden
Nee, dat kan niet. Het is puur en alleen een modem, en mist de functionaliteit die je nodig hebt om als router te kunnen werken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oke bedankt. ik zal daar dan voor gaan kijken

Andere antwoorden (1)

Even een splitter aanschaffen, deze verdeeld het naar de gewenste aantal poorten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding