Is het mogelijk om beeld en geluid te splitsen door beeld naar een tv te sturen en geluid naar boxen?

Ik heb mijn laptop aangesloten op een televisie door middel van hdmi. Is het mogelijk om alleen mijn beeld door de hdmi kabel te sturen en het geluid via een 3,5 mm kabel naar mijn boxen te sturen. Ik heb een Dell Latitude XT2 tablet-pc. Zo ja, hoe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Bij mij gaat het beeld van de PC videokaart via een HDMI kabel naar mijn monitor/tv en het geluid gaat vanaf de geluidskaart via een 3,5mm jack naar mijn 2.1 versterker.
Dit zou in principe vanaf een laptop ook moeten kunnen.
jc54