hoe kan je geknipte videos aan elkaar plakken op windows 10?

ik heb dus verschillende video opnames op mijn pc waar ik allemaal stukjes van wil knippen en deze aan elkaar wil plaatsen. hoe kan ik dit het beste en makkelijkste doen?

2 jaar geleden
9K

Antwoorden (2)

De beste, makkelijkste en goedkope manier zijn waarschijnlijk 3 verschillende oplossingen.
Vroeger had Windows het gratis programma Windows Movie Maker.
Windows 10 heeft ook een gratis programma: Foto's.
De mogelijkheden zijn niet enorm, maar het is gratis en redelijk eenvoudig. Dus dit zou voor jou de beste en makkelijkste manier kunnen zijn.

https://www.microsoft.com/nl-nl/windows/photo-movie-editor
https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/films-maken-met-video-editor-94e651f8-a5be-ae03-3c50-e49f013d47f6
2 jaar geleden
VraagAntwoord66
2 jaar geleden
Windows movie maker kan volgens mij niet meer worden gedownload op een nieuwe pc
Utrecht
2 jaar geleden
Dat klopt. Helaas kan dat niet meer in Windows 10 (in Windows 7 nog wel).
Microsoft Foto werkt vergelijkbaar maar voor video net iets minder fijn.
VraagAntwoord66
2 jaar geleden
Ja daar ben ik het inderdaad mee eens. Het werkt wel, maar de mogelijkheden zijn niet heel groot
Windows movie maker is nog wel te downloaden. Ik gebruik het zelf nog heel vaak. Het werkt net iets fijner dan Foto's vind ik. Werkt op Windows 10 dus