hoelang gaat een ipod touch 8gb mee als je er applications erop afspeelt? (games enz...)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

De batterij kun je ongeveer 1000 keer opladen, daarna wordt de levensduur merkbaar minder. Gewoon aan het stopkontakt kun je een Ipod touch oneindig gebruiken zolang er geen defect optreedt.
paulus811
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik bedoel gewoon, als je hem helemaal oplaad, hoelang kan je er dan mee spelen?
paulus811
13 jaar geleden
aha, ik heb een touch 16gb (maar dat maakt volgens mij niks uit) en speel met een volle acculading ongeveer twee uur. Opladen duurt vervolgens een uurtje. Ik heb het niet exact bijgehouden, maar dit is wel waar het in de buurt ligt. Hang me niet op aan een kwartiertje meer of minder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ok dankje :)
zo rap...
Ik neem aan dat je de batterijduur bedoeld?
Ik had de 3.1.1 firmware en ging wel paar dagen mee bij internet en zo nu en dan een game.

Nu heb ik iOS4 en mag ik blij zijn als ik een dag haal.