is de philips shp2000 goed voor gamen? (call of duty)

ik speel veel call of duty, kan ik met deze koptelefoon goed voetstappen horen enzo?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Als eerste zou ik me afvragen of je wel een gewone koptelefoon wilt, of dat je liever een headset wilt. Met een headset kan je online met je vrienden praten & met andere online spelers, met een koptelefoon niet. Voor de rest zijn de reviews van de shp2000 prima, en hij ziet er ook mooi uit. Als je je toch bedenkt en een headset wilt, zou ik een 'Turtlebeach' kopen. Soort kun je zelf uitzoeken.