Er hoeft geen schade te zijn ontstaan als je niets aan hebt gehad.

Verder kan het niet zo gezegd worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had bij Datsun een doorgebrande hoofdzekering, die moeilijk te vervangen was. Ik neem aan dat bij andere merken ook eerst een hoofdzekering doorbrand, om verdere schade te voorkomen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hooguit een zekering die door klapt mits er niet een te hoge in zit ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom zou de zekering door klappen?
Dat kan varieren van 'geen schade' tot 'een of meer zekeringen' of 'alles kaput (alle electronische onderdelen)',
dat hangt van het ontwerp van de auto af.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Spanningsregelaar kan kapot gaan.
(Als je voor de rest niks aan heb gehad....)