Mijn meterkast lekt is dit gevaarlijke? (noodgeval) zie video

Ik heb even snel een video er van geupload zie de link. Ik ben best wel bang dat het niet goed is. Kan hiermee wel tot morgen wachten?

Toegevoegd na 2 minuten:
Inmiddels knippert de meterkast AC

Toegevoegd na 33 minuten:
Ik heb een foto gemaakt kan iemand hier iets uithalen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1K
ronron1212
8 jaar geleden
Waarom nog geen emmer onder die druppels.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
dat is geen meterkast maar een lekkende cv ketel.

Het beste antwoord

wat lekt is je cv ketel in principe is dat niet iets met 220 maar laagspanning , maar sowieso niet goed. dus beter is de groep uit te zetten
dan j kan de cv van de stroom afhalen. stekker er uit
een manier zoeken om het water weg te houden van andere stroomleidingen (de groep waarop de cv ketel zit uit te schakelen voordat je dit probeert ) let er op dat alles in die ruimte uit is de wasmachine ed kan op een ander groep zitten bv
eventueel de ketel legen ? tot een nivea dat het lekken ophoud. alle radiotors afsluiten houdt ook de terug vloei tegen.
dan zou je het wel tot morgen kunnen uithouden.

maar er zou een service nood nummer op je cv moeten staan ?
die kunnen je beter adviseren.
capthavoc
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Mijn begeleider vind het niet nodig. Hij zee dat hij morgen zal bellen...
Utrecht
8 jaar geleden
Dit heb ik ook gehad: een lekkende CV ketel. Helemaal naar de knoppen en direct een nieuwe moeten laten plaatsen. Kan je de kap eraf halen en in de CV ketel kijken waar het water vandaan komt?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb een foto gemaakt