Hoe krijg ik mijn TomTom Europa kaarten werkend voordat ik morgen op vakantie ben?

Ik maak ruim één jaar gebruik van mijn TomTom, en met plezier. Tot hij er zonet de brui aan gaf.
Nu wil ik morgen op vakantie gaan en kan ik hier mijn TomTom erg goed bij gebruiken.

Hij vraagt nu om een activatiecode voor de kaarten die er opstaan om echtheid te verifiëren. Helaas ben ik deze code samen met de Software-cd kwijt. Nu ben ik niet van plan om opnieuw geld uit te geven voor deze zelfde kaarten. Dus vroeg ik me af, is er een alternatieve methode om beschikking te krijgen tot West-Europa?

Bij voorbaat dank!!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dan moet je snel registreren op http: //gpsunderground .com/ forum/ (spaties weghalen, ik weet niet of je hiernaar mag verwijzen...) en zoeken naar vervangende software en kaarten. misschien kun je beter morgen even naar de winkel voor een nieuw exemplaar. en volgende keer je zaakjes eerder (en beter) regelen...
Utrecht
11 jaar geleden
Ik vrees ook dat je tot illegale acties of opnieuw aanschaffen bent veroordeeld.
Iedereen kan wel zeggen dat hij de activatiecode kwijt is....

Antwoorden (1)

Het hebben van een activering code is volgens mij niet noodzakelijk als eerste. Het niet meer kunnen gebruiken van Uw tom tom is natuurlijk erg spijtig maar een beetje eigen schuld maar daar is het te laat voor. Ik stel voor gewoon weer kennis te nemen van de oude vertrouwde kaart. Je wilt toch ergens heen? kosten wel euries maar op de dolle fooi is te proberen kaart goed lezen dan kom je er ook men dunkt. Nu terug op de tom tom heb er na echt zoeken dat heb je op ouder leeftijd er achter gekomen hoe te doen van een kaart vernieuwen. Tom-tom Home moet geinstalleerd zijn. Heb zelf het type xxL iq 42 den niet dat hier dan 42 landen op geinstalleerd zijn niets van waar op enig moment zat daar op wat ik gebruikte bv Frankrijk goed mee te werken. En nu wil ik naar Duitsland zit hij er niet op, wel ruim van te voren geconstateerd, de leverancier hier op aan gesproken, vermoed dat ze het schauder ophalend aangehoord hebben. Probeerde met hun in contact te komen is een lijdensweg uiteindelijk gelukt, de kosten gesprek kan je op je buik schrijven ge achte lezer. Het gaat als volgt op je computer geinstaleerd dus tom tom home wat ik al reeds aanhaalde. Als je dat hebt aangeklikt komt er in grote weergave met aanduidingen, Ga dan het volgende doen: 1 in home aanklikken, BEHEER MIJN NAVIGATIE. 2 klik dan op tabblad ITEMS OP HET NAVIGATIESYSTEEM.3 vouw de kaarten uit, WIJZIG KAART ZONES, OPM DE AANWEZIGE KAART ZONE SAMEN MET ZONES DIE BESCHIKBAAR ZIJN, KIES UIT DE NIEUWE ZONE EN KLIK (ok)
En dan weer ok en de zaak is geinstaleerd. Dus je nieuwe kaart vervangt dus de oude
OPM Zie ook
Hoe kan ik de volledige kaartzone op mijn nieuwe geheugenkaart instaleren.
Ik wens U een veilige reis en behouden thuis
Met vriendelijke groet,
T.H.Nijssen Culemborg