Is de Samsung UE40EH6030 40" LED-TV een Smart TV?

Ik zoek een nieuwe Samsung Smart TV van ongeveer 400/500 euro. Hett liefst met 3D. Ik vraag me af of deze Samsung TV ook Samsung Smart heeft. Samsung link: http://www.samsung.com/nl/consumer/tv-audio-video/televisions/tv-2012/UE40EH6030WXXN-spec

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Pieter2011
10 jaar geleden
Hier vind je allerlei Samsung Smart tv's tot 500 euro:
http://www.ciao.de/LCD_Fernseher_608591_3-250_eur_bis_500_eur-samsung
Let goed op of er in de tekst staat Smart tv of Kein Smart tv!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@ Pieter2011 Ik vind het erg handig, die site, ik kijk er nog even naar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom zoek je perse een Sasung TV? Als daar geen specifieke reden voor is (bijv. als je verwante Samsung randapparatuur hebt staat), moet je je nooit beperken tot één merk. Veel mensen denken dat samsung (voor TV's iig) een topmerk is, maar dat is onzin. Alle andere bekende merken doen daar niets voor onder, je beperkt jezelf alleen maar wanneer je naar één specifiek merk kijkt. Wanneer je SmartTV-eigenschappen belangrijk vind, zijn LG en Philips minstens zo ver als Samsung.
Pieter2011
10 jaar geleden
Het is bepaald geen onzin om te beweren dat Samsung een topmerk is: bij meerdere vergelijkende tests zie je meestal eerst een enorme rij Samsung-toestellen die als beste uit de bus komen en pas daarna volgen andere merken. Kijk maar eens naar de test van de Consumentenbond: bovenaan staan tientallen modellen van Samsung. (Ik heb zelf trouwens geen Samsung tv maar een ander merk).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@ Ricolav Ik zoek een Samsung Smart TV omdat ik er randapparatuur voor heb.
En de hele familie hem heeft, en ik heb er de beste ervaring mee.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Pieter2011, wat je zegt is helaas onzin. De consumentenbond is een slechte bron voor kennis over televisies en feitelijk alle andere apparatuur waar enigszins digitale materie bij komt kijken. Voor televisies kun je het beste kijken naar HDTVtests.co.uk en FlatpaneslHD.com. Dat zijn de enige goede sites die op regelmatige basis televisies testen en de juiste metingen verrichten met de juiste conclusies. Samsung is geen beter merk dan Sharp, Panasonic, Philips, Toshiba, etc. Aantallen zeggen overigens niets. Samsung overspoelt de markt met televisies. Als daar genoeg prima televisies bij zitten, domineer je vanzelf in dat soort lijstjes. De beste panelen zijn van Sharp (gemiddeld genomen ook duurder) en vind je ook terug in de duurdere toestellen van onder meer Sony en Philips.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
HDTVtest.co.uk moet het zijn. Plus de opmerking dat tegenover die goede modellen van Samsung ook net zo veel mindere toestellen staan. Bij andere merken is het niet anders, afgezien van de plasma-serie van Panasonic (Samsung heeft ook een enorm goede plasma-serie op het moment, maar die varieert door de jaren heen in kwaliteit).

Het beste antwoord

Nee. Als je bij de specificaties kijkt staat er een kopje met "Smart TV functies" waaronder alle mogelijke functies vermeld zijn, en overal staat nee achter.