Is het mogelijk om tv kijken zonder antenne?

Dus nederland 1/2/3, rtl 4/5/6/7/8, nickelodeon etc allemaal. Is het mogelijk om deze zender te kijken zonder een antenne?
En zo ja, hoe?

Toegevoegd na 1 minuut:
Is het mogelijk om deze zenders, te kijken zonder een antenne?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je een oude televisie?

Antwoorden (1)

Ja, dat is mogelijk, bijvoorbeeld als je een abonnement op KPN Interactieve TV neemt, dan komen de zenders via de ADSL aansluiting je huis is, en sluit je de TV aan op een decoder die op de router is aangesloten (via een ethernet-kabel). Daar komt dan geen antenne aan te pas.

Als je kabel TV hebt van bv UPC of Ziggo, dan komt er technisch gezien geen antenne aan te pas, maar over de coax kabel gaat wel een RF signaal dat eerst door een tuner opgevangen wordt in de decoder.
gvrox