wie weet wanneer undercover in nederland weer op komt op sbs 6 ?

Toegevoegd na 10 minuten:
alberto stevenman ik vind hem behoorlijk slim, met veel lef

Toegevoegd na 15 uur:
sorry bedoelde alberto stegeman foutje

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is Alberto Stegeman...

Het beste antwoord

Zondag a.s met een spraakmakende docu over de beveiliging van het Koningshuis!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Aanstaande zondag. Over de beveiliging van ons Koningshuis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hoop nooit meer.
Zijn hele verhaal over schiphol was 1 leugen. Iederen smulde ervan maar er klopte geen hout van.
Je wordt door hem bedondert op TV waar je bij staat.

Inmiddels wordt ik 3 keer in mijn kruis getast als ik naar mijn werk wil uit "veiligheidsoverwegingen" Soms meerdere keren per dag.
De kosten reizen de pan uit en het maakt geen enkel verschil. Zijn kletsverhaal kost miljoenen per jaar.

Wanneer beseft men nou eens dat elk tv programma gemaakt wordt om kijkers te trekken en niet om eerlijke inhoud. Het is een commerciele omroep!