wat is een goeie Manicure / pedicure set?

ik heb iemand in het buitenland die er geld mee verdiend het manicuren/ pedicure voor mensen. en ik wil die persoon graag steunen doormiddel van een verrassing

dus kan iemand me helpen begrijpen en uitleggen en wat de beste keuze is voor zo'n set om mee te werken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hallo,

ik ben schoonheidsspecialiste en mij lijkt het best dat je echt goed materiaal koopt in een speciaalzaak. Zo zijn er heel wat, ik denk aan Consulta, Oronails,... (allemaal in het Antwerpse gelegen, maar via Google vind je nog wel wat groothandels). Zij kunnen je hier ook meer raad over geven.
Hier hangt natuurlijk wel een iets hoger prijskaartje aan vast, maar goed materiaal is goed werk, zeker belangrijk qua hygiëne,...

veel succes!