Hoe kan ik goede speakers aansluiten op zowel mijn cd-speler, keyboard als mijn laptop?

Bij mijn laptop heb ik nu goedkope flutspeakers en in mijn cd-speler kan ik alleen 2 keer zo'n zwart/rood draadje klemmen. Graag zou ik dus een paar goeie speakers willen kopen en daar alles op aansluiten. Maar ik heb geen idee hoe ik dat kan doen. Iemand een idee? Kun je speakers kopen waarin je dus èn zwart/rode draadjes en gewoon zo'n zwart snoertje kunt doen? En dan nog iets wat naar m'n keyboard loopt? Alvast bedankt voor 't meedenken!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
2.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zo te lezen heeft je CD speler een ingebouwde versterker.
Wat voor merk, type is het? Zitten er ook ingangen op?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is een Xiron (digital ultra slim audio system), volgens mij al heel oud. Wat bedoel je met ingangen? Er zitten 2 rode en 2 zwarte klemmetjes aan, waar nu 2 boxjes aanzitten. Kom er nu trouwens achter dat je er wel een koptelefoon op kan aansluiten! Verder kan er niks in/aan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zie 'm trouwens net op marktplaats staan: http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en-foto/cd-spelers/m752298637-xiron-digital-ultra-slim-audio-system-met-afstandbediening.html
Zo een heb ik!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hmm, dan wat jc54 antwoorde. Maar de CD speler kan niet op een versterker aangesloten worden (Die rood zwart zijn al versterkt uitgangen). Lijkt me goed om eens aan een ander CD speler te denken. :)

Het beste antwoord

Het mooiste geluid krijg je als je alles via een versterker laat lopen. Als voorbeeld vond ik de Dynavox mini versterker. Deze heeft 3 ingangen, waar je je laptop, je cd-speler en je keyboard op aan kunt sluiten. Dan is het verder nog twee boxen/speakers op de uitgang zetten, en je hebt prima geluid. Je zou eventueel een zwaardere versterker kunnen gebruiken, maar ik had deze alleen als voorbeeld.

http://r.twenga.nl/g3.php?pg=VDszNTk4MTY4MTUxMjU3MTkzNzMwOzE0OTA3NztodHRwOi8vd3d3LmF1ZGlvLW9ubGluZS5ubC9ob21lLWF1ZGlvL2hvbWUtdmVyc3RlcmtlcnMtMi8zNzguaHRtbDs4NDMxMzdhNjg5ZDBmMzcwNDM0ZGNmYWEwYmQ4NGZiYw%3D%3D&dac=1

Succes!
jc54
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank voor je snelle antwoord! Fantastisch! Wist niet dat je daar een apart apparaatje voor nodig had, maar het ziet er inderdaad uit zoals ik bedoel :) Maar weet je misschien ook of mijn cd-speler daarop aangesloten kan worden, aangezien ik daar geen stekkertje in kan steken. Er zitten alleen van die klemmetjes aan waar van die zwart/rode draadjes in geklemd moeten worden.
Maar misschien is het eens tijd voor een nieuwe cd-speler ;) Nogmaals bedankt voor je reactie!