welke screen recorder kan ik het best gebruiken (gratis)?

ik maak video's voor youtube van minecraft maar ik wil napoleon total war spelen (en filmen) welke screen recorder kan ik gebruiken (gratis)?
met frree screen recorder werkt het niet en met bandi cam neemt niet meer dan 10 min op (ik wil dan 20/30 min opnemen voor dat spel is dat nodig)
ik hoop dat iemand het antwoord weet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

het beste kan je fraps nemen dat is de beste game-recorder hypercam gebruikte ik vroeger ook maar dat is niet egt gespecialiseerd in games fraps overigens wel fraps is ook handig omdat als je in-game zit en je drukt op een toets (die je van tevoren hebt ingesteld in fraps) dan gaat ie gelijk filmen ik raadt fraps dus heel erg aan

Toegevoegd na 1 dag:
je kan er natuurlijk meer dan 10 minuten opnemen
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor het antwoord maar kan ik daar meer dan 10 min mee opnemen
maar bedankt

Andere antwoorden (2)

Ik zelf gebruik Hypercam 2, Erg handig maar hij neemt geen geluid op. Hier heb ik ooit 22 minuten mee gefilmd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hypercam 2 is hartstikke goed. En gratis ook!