Is er een gratis mogelijkheid om iPad scherm op te nemen?

Dus een gratis mogelijkheid zonder betaalde apps of extra kabels aan te schaffen. iPad scherm opnemen op de iPad zelf of desnoods verbonden met de PC.

Toegevoegd na 8 minuten:
Het gaat hier niet om het maken van foto's (screenshot) maar het werkelijke beeld en handelingen in video formaat.

11 jaar geleden

Antwoorden (1)

als je bedoelt een screenshot maken van je apps... dat kan. dan moet je de homeknop en de aan uit knop ( bovenop) tegelijk indrukken...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Richardvdm
11 jaar geleden
Nee, echt het opnemen dus video.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee sorry nooit van gehoord. zie ook eigenlijk niet waarom je dat zou willen. je kan met de ipad filmen. en dan kan je die overal heen sturen. Maar van je ipad een film maken met diezelfde ipad is niet eens een app voor denk ik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dit kan niet je moet hypercam op je pc downloaden als je dit bedoeld dam kan je je beeld filmen