Je vraag is een beetje te breed gesteld. Je kan veel met ipod touch, maar vergeleken met wat? Je kan gewoon bellen, smssen, jailbreaken en muziek luisteren etc. etc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan helemaal niet bellen of smssen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan je zeer en zeker wel! Zelfs facetime kan je!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoek dan maar het app "friendcaller" op en dan kijk ik wel wat jouw volgende reactie is :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoek maar eens op Qpeel.
Met een hoesje kan je er voor zorgen dat er een Simkaart op word aangesloten en via een jailbreak kan je je iPod voorzien van een bel en sms app
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, dat is je ipod zegmaar ombouwen in iphone ,)
Je kan op internet, mailen muziek camera zoveel mischien moet je even op google kijken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan muziek luisteren, apps downloaden, foto's maken en op internet. Als je wifi hebt kan je bijvoorbeeld op youtube, facebook, twitter etc.
Wat je niet kan: flash games of video's kijken, je hebt ook geen java.

Wat wel kan: hyves, facebook, twitter en al die social media. Je kan gewoon op internet, zoals websites opzoeken (als je wifi hebt).
Je kan muziek luisteren.

Voordelen: mooie beeldkwaliteit, erg makkelijke en gevoelige touch screen, heel veel mogelijkheden.
Nadelen: er komen heel snel barsten in het scherm, accu gaat niet lang mee, kan na langer gebruik langzamer werken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt hem niet opeten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook kun je er geen airstrikes mee oproepen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+10