Weet iemand hoe ik foto's van mijn Nokia C!-01 telefoon met een USB DATA kabel op mijn PC kan zetten?

Foto's van mijn Nokia C1-01 telefoon met USB DATA kabel
op mijn PC kan zetten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Doe de usb aansluiting (waar je gsm ook aan vast zit) in de usb ingang van je pc. Wacht even, (10 seconden) ga naar start, deze computer, als het goed is moet nu in de linker balk van dit vak nokia oid staan. Anders in het midden. ( meestal poort d, e of f) Klik daar 2 x op en je komt bij je foto's uit. Kopieer deze en plak ze in een gewenste map. Slepen kan ook. Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoi Rena,

klik op
http://www.dealextreme.com/p/super-mini-bluetooth-2-0-adapter-dongle-vista-compatible-11866
en koop een bluetooth dongel voor E 1,60
geen transportkosten en je hebt verbinding.
ik heb het ook via een (duur) kabeltje geprobeerd, maar dat lukte mijn niet.
met dit dingetje werkt het prima!
suc6
groeten, Dré