Wat is een goede koptelefoon om te kopen?

Dus gewoon een koptelefoon, geen oordopjes, voor een iPod enz.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (9)

sennheiser is een prima merk kwa prijs / kwaliteit verhouding
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt.. die heb ikzelf ook.
bevalt prima.
sony, doe er al jaaaaaaaaaaaaaren mee.
was wel duur, maar goed, hij doet het nog steeds.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ikzelf zou voor een AKG gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niet naar de prijs hoeft te kijken dan zo ik voor een bose in ear gaan. Absolute sublieme geluidsweergave met een maximaal frequentiebereik alleen de prijs is wat aan de hoge kant. Maar kwaliteit kost geld en goed geluid is essentieel voor muziekliefhebbers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf heb ik een Bose, bevalt me prima

Toegevoegd na 2 minuten:
niet de in ear maar dit type
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pioneer.
Heb ik op m'n zestiende gekocht en ik ben nu 49.
Heel veel gebruikt. Prachtig geluid en doet het nog onverminderd goed. Koste toen 100 gulden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
Ik had m ook, het waren van die halfronde bollen als ik me goed herinner. Niet echt een modelletje voor op een ipod denk ik, maar wel een leuk antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, halve bollen met isolatiemateriaal erin.
Nog net geen waterkoeling ;)
sennheiser of bose, zeker te weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een Sennheiser HD 202. Ik ben er zeer tevreden over. Hij zit lekker om de oren vind ik, en geeft een goed geluid.

Bij bol.com kost hij 32,95
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is maar één merk sterk boven alles verheven en dat is........
KOSS

http://www.hoofdtelefoonstore.nl/category/7454/koss-hoofdtelefoons.html?ref=8444&gclid=CJqt6qvcmKQCFQ25bwoddQ0KEg