Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

bestaan er betaalbare (tot 100 euro) platenspelers waar ook een cd speler bij zit ingebouwd? dus 2 in 1 eigenlijk

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
822

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Nee dat bestaat niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga eens bij een kringloopwinkel kijken
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Deze combinatie heb ik nog nooit gezien en geloof me, ik interesseer mij voor dat soort apparatuur.
Het is dus niet bepaald een combinatie die veel gevraagd en dus aangeboden wordt.
Hierdoor zullen er ook weinig fabrikanten zijn die dergelijke apparatuur willen maken.
Er is dan weinig concurrentie dus de prijs zal hoog zijn, nauwelijks betaalbaar naar jouw norm van 100 euro.
Veel goedkoper is om beide apparaten uit een breed aanbod apart aan te schaffen en naast elkaar te gebruiken.
Waarschijnlijk ben je dan zelfs nog goedkoper uit!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat bestaat wel degelijk. Merk Citronic geloof ik. Maar dan praten we helaas niet meer over 100 euro. Hij kost 650.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee zo'n twee-in-een apparaat voor de huis-tuin-en keukengebruikers is er niet,men heeft het dan over super professionele apparatuur,mocht U dat bedoelen. Een leuke oplossing is er wel ,mede omdat de platenspeler een line-in ingang bezit.Met de specifieke software EZ is het mogelijk,om meteen hetgeen wordt opgenomen (geconverteerd) op cd te branden.

http://www.ion-audio.nl/nl/products/73/usb-platenspelers/profile-lp-pro

Het kost nét geen honderd Euro,maar zeker interessant genoeg,om daar mee aan de slag te gaan.

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee die bestaan niet in de handel. alleen in de kringloop maar dan altijd zonder USB. Prijzen nooit meer dan 15 euro en met afstandbediening 25,- vaak met 2x 100 Watt aan vermogen dus dat maken ze niet meer!
Wil je toch nieuw en ook goedkoop dan moet je bij de Gamma een platenspeler met USB kopen voor 39,99 en bij Kruidvat een stereosetje met USB+fotochippoort+afstandbediening voor 25 euro. Let wel, het waren allebei recente aanbiedingen en ze vlogen weg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding