Gaat het om een PC of om een xbox 360 of playstation. Probeer volledig te zijn in je vraagstelling.

Als het om een pc gaat, check even je instellingen. Ik neem aan dat je Windows hebt, dus dan is het:

Start / configuratiescherm / Hardware en geluiden / Audioapparaten beheren

Dan ga je naar het tabblad opnemen. Zorg dat daar je headset als standaardapparaat geselecteerd zijn. Dubbelklikken op het icoontje en je ziet alle instellingen. Zorg dat het volume goed staat.

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dergelijke headsets hebben vaak een knopje op het snoer zitten om de microfoon aan of uit te zetten. Controleer eens of die in de juiste stand staat.