Hoe sluit ik 2 hifi boxen van aan op een pc?

Ik heb 2 Teufel speakers met bananenplugjes. Het aanbevolen versterker vermogen is 30 Watt en ik heb een Asrock extreme 3 moederbord.

Hoe sluit ik dit aan zonder een dure DAC versterker te kopen?
Ik wil er max 50 euro aan uitgeven.

Toegevoegd na 44 minuten:
Is het mogelijk als een wat duurdere geluidskaart koop, de boxjes daarop aan te sluiten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Hier zal een audio versterker tussen moeten. Als je het goedkoop wilt houden, denk aan een micro of mini model.. Ik heb zelf ook al eens gezocht naar een oplossing als zijne een uitbreiding staart op je geluidskaart maar dat blijkt niet te bestaan. Dit zal dan ook het nodige vermogen onttrekken uit je PC voeding... Succes

Toegevoegd na 1 minuut:
Bedoelde dus uitbreidingkaart
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.elektronicatekoop.nl/kleine-versterker-2-x-40-watt-met-mp3-speler-via-usb-en-tuner Zou dit wat zijn om mijn boxen op aan te sluiten?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, zoiets of: http://www.conrad.nl/nl/renkforce-e-sa9m-miniversterker-344867.html