Hoe kan ik mijn sd kaart partitioneren in een fat32 deel en een ext2 deel?

Ik heb een samsung galaxy ace maar ik kan geen apps meer downloaden want mijn intern geheugen zit vol.
Ik heb gelezen dat je je sd kaart dan moet partitioneren in een fat32 en een ext2 deel het fat 32 is het deel waar al je bestanden komen en het ext2 deel is het deel waar je intern geheugen bij komt(dus je apps die normaal op het intern geheugen staan).
Is dit mogenlijk en kan iemand stap voor stap uitleggen hoe ik dit kan doen of een instructiewebsite geven?
Alvast heel erg bedankt!

Toegevoegd na 20 minuten:
ik heb een samsung galaxy ace android: 2.3.6

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Op de site van XDA developers staat hoe het moet, met het gratis programma MiniTool Partition Wizard.

Zo moet het lukken/is het bij mij ook gelukt.

Het is wel in het Engels, als je daardoor iets niet snapt of hulp nodig hebt, stuur maar een berichtje.